Thursday, October 18, 2007

:: Cucu sedara ke-2

Sah le... ini bukannya 'Ammar Haziq ( Azizul Rahman Jr.. )

:: "Utk maklumn, isteri aman, gee dah slmt mlahirkn anak lelaki mlm smlm.. " ... begitulah mesej ringkas dari Akim yang diterima pada jam 8.46 malam tadi... dan Pak Ngah balas dengan... " Tahniah. Dpt naik pgkt jdi pkngah akim le..."

:: Ini merupakan cucu sedara yang ke-2 bagi Pak Ngah... 'Ammar Haziq... iaitu anakanda kepada pasangan Azizul Rahman bin Ismail dan Jalilah (Gee) bt Che Mansur (orang Indera Kayangan: diijabkabul pada 18.12.2006)... selamat dilahirkan pada 16.10.2007 tepat jam 9.15 malam... selepas cucu sedara yang pertama... Nur Adlina Syazana binti Ramli Sani yang dilahirkan pada 04.01.2007 di Hospital Taiping (seberat 2.87 kg)... dan kedua2 mereka ini adalah merupakan generasi ke-3 dalam keluarga Tok Che Mah & Tok Wan Lin... dan ini merupakan cucu sulung bagi Tok Azizah dan Tok Wan Ismail.... alhamdulillah...

:: Dikurniakan cahaya mata ini satu cerita... manakala usaha serta tanggungjawab mak bapak dalam membesar... mendidik dan mengasuh anak2 adalah satu cerita lain pulak... dan tugas ini tidaklah semudah sebagaimana mudahnya kita menelan air liur.