Sunday, September 09, 2007

:: Muncul sesekali

:: hari ini... bagai digerak2 untuk menjengok blog... orang Johor kata... dah bersawang... rupanya Mak Tam pun dah memiliki blognya sendiri... siap boleh selitkan gambar pulak tu... alhamdulillah... diharap semakin cerialah paparan masing2... dan diharap akan kekallah sebegitu.
:: pagi tadi dah bercadang nak ke Tabuan Jaya... menjenguk Angah di sana... tapi ada sedikit halangan sebab Anjang ada perbincangan dengan rakan sekelas dan ada tuisyen SPMnya sehingga jam 5 petang di Desa Ilmu... tau2 bila nak menjemputnya... dia tak nak ikut pulak... konon katanya alang2 je pergi sehari... dan minta ditinggalkannya sorang diri di IPTAR... merungut le Acik... rugi sehari suntuk katanya... kalau beritau awal... kan senang... katanya lagi.
:: seharian cuaca mendung dan hujan renyai2... baik untuk berehat... bersantai... dan memenuhi permintaan perut yang minta diisi... sambil2 menjengah blog sedara mara dan anak2 sedara yang lain.
:: Angah terlibat mewakili UNITAR untuk perhimpunan majlis penutupan bulan kemerdekaan peringkat kebangsaan yang bakal diadakan di Kuching pada 10 September ni... kena raptai penuh le dia hingga lewat malam ni dan disambung lagi pagi esok. Jenuh le kami menunggu Angah balik... sebab Acik mengajak ke gerai di Ariff Hotel malam ni... nak pekena Mee Bandung Muar... sedap katanya... walau bagaimanapun kena le tunggu Angah balik.
:: Cuti sekolah baru2 ni kami tak ke mana2... sebab Along dan Alang balik ke Kuching... cuma berkumpul anak beranak dan pusing2 di Kuching je... lain le Pak Tam sekeluarga yang berjaya pusing satu Malaya...