Monday, November 26, 2007

:: Kuching/JB/Grik

nak menghala ke GRIK ke niii...
semoga yang dirancang... terlaksana...


InsyaAllah.. pagi ni akan ke Johor Bharu ada sedikit tugas rasmi... kemudian akan ke Grik (Nenering) melalui KLIA/Ipoh... dan telahpun memohon cuti selama dua hari iaitu pada hari Jumaat (30.11.2007) dan Isnin (03.12.2007).

Dalam perancangan... habis je urusan di JB tu... akan terus ke KLIA pada 29.11.2007 (petang)... dan mungkin sempat "mencekup" bas TRITON dari KLIA ke IPOH yang bertolak jam 8.00 malam... jika tidak perlu menunggu lagi untuk "trip" yang berikutnya... dan akan lewatlah tiba di IPOH nanti... apa2pun akan dimaklumkan kepada Ilah apabila dah beli tiket bas TRITON tu nanti.

Konon dikhabarkan bahawa setiba je di Ipoh... Ilah akan terus bawa PakNgahnya ke Nenering... sebab Ilah dahpun mengambil cuti pada hari Jumaat tu... sehari awal dari tarikh kenduri kendara adiknya (Sabtu)... yang memberi makna... bahawa MakLong Azizah dan PakLong Ismail akan mengadakan majlis "menyambut menantu" setelah seminggu mereka mendapat menantu kedua... orang Taman Meru, Ipoh itu... seperti paparan entri sebelum ini... :: "Akim dan Ida....."