Sunday, November 25, 2007

:: Luahan hati



" Kenapa saya dimalukan... kenapa saya ditinggalkan.. kenapa saya dikecewakan... kenapa... kenapa? Saya jujur... saya betul2 jujur... saya betul2 jujur padanya. Ikhlas cakap... saya akui saya amat mencintainya... saya amat jujur padanya... cinta saya mutlak padanya... tiada dua tiga... hanya padanya saya tumpukan. Tapi... kenapakah orang macam saya ni... insan macam saya ni... insan yang jujur macam saya ni dikecewakan? "Sakit" betul saya ni... betul2 "sakit"... "sakit" yang tiada ubatnya... tiada... tiada. Geram betul saya. Kenapa saya yang harus lalui semua ini... kenapa bukan orang lain?"
"Kenapa saya yang terpaksa lalui semua ini... lalui detik2 ini... lalui pengalaman yang amat menyakitkan ini... kenapa... kenapa... sedangkan saya tidak pernah menyakiti hati orang lain... apatah lagi untuk mengecewakan mereka... eiiii... geramnya!!! 5 tahun bersamanya... menyintainya sepenuh jiwa... sepenuh jiwa raga saya... terbuang masa rasanya sebab cinta tak ke penghujung... putus berderai di pertengahan jalan... saya ni pompuan... usia bukannya belasan tahun lagi... dan kalau saya ni lelaki... lain le... senang memilih... tapi saya ni pompuan...POMPUAN..."